Mi-am pierdut cardul… Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac in cazul pierderii cardului bancar?
Va recomandam salvarea numerelor de mai jos in memoria telefonului sau notarea lor pentru a fi utilizate in cazuri de urgenta.
Mi-am pierdut cardul de la Banca Transilvaniei
Urgent, trebuie sa comunicati telefonic pierderea/furtul cardului apeland Serviciului Call Center Carduri al Bancii Transilvania disponibil 24 din 24 ore, la urmatoarele numere de telefon:
0801 01 0128 (BT) – apelabil din reteaua Romtelecom,
0264 30 8028 (BT) – apelabil din orice retea, inclusiv international,
*8028 (BT) – apelabil din retelele Vodafone si Orange.
Mi-am pierdut cardul de la ING Bank
Sunati la My’Line – Relatii Clienti ING Bank; disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
TeleKom : 021 402 83 91
Orange: 0374 138 391
Vodafone: 0372 388 391
RDS: 0314 068 391
Mi-am pierdut cardul BCR
Card pierdut / furat BCR: 0800.801.227 (apelabil gratuit din orice reţea nationala).
Mi-am pierdut cardul BRD
In cazul pierderii sau furtului cardului BRD Pe teritoriul Romaniei:
Anunta imediat banca, apeland de urgenta numerele de telefon (021) 302.61.61, 0800.803.803, *BANCA(*22622), unde teleconsilierii nostri iti stau la dispozitie cu toate informatiile necesare pentru blocarea/inlocuirea cardului.
In strainatate:
apeleaza de urgenta banca la numarul de telefon +4021.302.61.61 sau contacteaza telefonic Centrele de asistenta MasterCard sau VISA