Slăbește mâncând!

Nu este niciodată prea târziu să începeți a schimba modul de viață și alimentație în mai bine.

Consumul de alimente naturale (grăsimi sănătoase, fibre, fructe, legume, leguminoase, plante medicinale, etc.), care nu sunt prelucrate sintetic, înseamnă un pas mare spre „mens sana in corpore sano” (minte sănătoasă într-un corp sănătos)!

A scăpa de zahărul nesănătos, de mâncăruri grele la stomac, cum e carnea roșie, și a adăuga fructe, carbohidrați, fibre sănătoase și legume, înseamnă a trăi sănătos, frumos și inteligent. Descriem pe scurt mai jos câteva dintre cele mai bune alimente care, dacă le consumați regulat, vă ajută să vă mențineți tonusul sănătos sau să slăbiți rapid.

Recomandăm ca, înainte de a face orice schimbări drastice în stilul de viață și în dietă, să consultați un nutriționist.

Ceaiul verde

Această licoare aproape magică este una dintre cele mai sănătoase băuturi pe care le puteți consuma. Ceaiul verde este plin cu antioxidanti, iar cercetările au arătat că, compușii activi din ceaiul verde pot ajuta la mobilizarea grăsimilor din celulele dumneavoastră. Funcționează prin stimularea hormonilor de ardere a grăsimilor.

Iaurtul

Iaurtul natural conține pro-biotici care pot îmbunătăți procesele din stomac. Astfel, un stomac sănătos poate proteja împotriva rezistenței la leptină, care este unul dintre motivele hormonale ce duc la obezitate. Asigurați-vă că alegeți un iaurt natural cu conținut normal de grăsimi și nu cu conținut scăzut de grăsimi sau cu arome, acest din urmă tip de iaurt este plin de zahăr, favorizând diabetul și bolile de inimă.

Fulgii de ovăz

Studiile au arătat că persoanele care mănâncă un mic dejun cu ovăz în mod regulat au văzut niveluri normale de colesterol și o greutate în limite normale. De ce? Fiindcă fulgii de ovăz furnizează fibre suficiente pentru a vă menține sătui până la prânz. Asigurați-vă că mâncați ovăz natural și nu din cel care conține zahăr.

Avocado

Fructele de avocado sunt o sursa bogata de acizi grași esențiali, însă beneficiile pe care ele le prezintă pentru sănătate izvorăsc din numeroase alte proprietăți nutriționale importante. Oamenii de știință au descoperit, în cadrul studiilor efectuate asupra beneficiilor aduse de consumul fructelor de avocado, ca acestea au rol protectiv împotriva bolilor cardiovasculare, ajuta la controlul greutății corporale și îmbunătățesc abilitatea organismului de a absorbi nutrienții importanți din hrană.

Orzul

Boabele de orz sunt bogate în fibre; cel mai frecvent făina de orz fiind utilizată pentru coacerea pâinii sau ca înlocuitor de orez. La fel ca orice, cereală întreagă sau cereală integrală, orzul este o parte integrantă a unei diete sănătoase pentru scăderea în greutate, orzul având puterea de a vă menține sătul/ă mai mult timp.

Migdalele

Studiile specialiștilor sugerează că migdalul este unul dintre cei mai buni stimulatori ai pierderii în greutate. Acesta conține grăsimi bune care, așa cum am menționat mai înainte, ajută corpul în multe feluri (digestia, mișcările intestinale, sentimentul de sațietate, etc.). Sunt, de asemenea, delicioase și le puteți lua oriunde cu dvs.

Afinele

Pe lângă faptul că sunt delicioase și dulci, afinele au multe beneficii pentru sănătate, fiind un antioxidant puternic și conținând vitamina C și vitamina E. Afinele sunt bogate în antioxidanți, dar beneficiile afinelor înseamnă mai mult decât substanțele chimice din compoziția acestora! Afinele lupta împotriva bolilor la mai multe niveluri și sunt un instrument pentru menținerea unei stări bune de sănătate. De exemplu, sucul de afine este o unealtă de luptă împotriva infecțiilor bacteriene ale tactului urinar.

Fasolea și legumele sănătoase

Fasolea și legumele sănătoase vă pot ajuta să pierdeți în greutate în mai multe moduri. Acestea vă pot opri pofta de alimente procesate și gustări nesănătoase, ajută la arderea grăsimilor, etc. Fasolea țintește grăsimea de pe burtă (și grăsimile nesănătoase, în general), vă ajută să vă protejați inima, iar studiile au arătat că ajută în colesterol și în cazul tensiunii arteriale.

Varza murată

Varza murată tocată, ca orice alta leguma fermentată, conține o cantitate mare de pro-biotice și prebiotice. Acestea vă ajută să vă mențineți sănătatea florei intestinale, care echilibrată fiind asigură un sistem imunitar puternic. Un intestin sănătos protejează împotriva inflamației cronice a stomacului.